A Red Bull sikeresen pozícionálta magát az extrém sportok csúcsára, gondolhatunk itt akár a forma-1 csapatukra, snowboard-ra, BMX-re. Az elsők között fedezték fel az extrém tartalmak hihetetlen gyors terjedését és ezen piaci vezető szerep számtalan előnyét, többek között a TikTok-on is.

forrás: https://www.redbullracing.com
Az energiaital gyártó évek óta használja a hőlégballonokat marketingstratégiája részeként. A vállalat egy hőlégballon-pilótákból álló csapatot szponzorál, akik nemzetközi versenyeken és eseményeken vesznek részt, és gyakran szervez saját hőlégballonos eseményeket is.

A már említett hőlégballonos marketing akcióknak egyik példája a Red Bull Flugtag, egy olyan esemény, ahol a csapatok házi készítésű repülőgépeket építenek és indítanak egy 22 láb magas fedélzetről a vízbe. Világszerte rendeznek hőlégballonfesztiválokat is, például a Red Bull Ballooning Festival Ausztriában és a Red Bull Airtight Svájcban.
A rendezvények szponzorálása és szervezése mellett a Red Bull saját márkás hőlégballonokat is készített. Ezeket a léggömböket gyakran egyedi grafikával és márkajelzéssel tervezik, amelyek a Red Bull márkát népszerűsítik. Egyaránt használják őket promóciós célokra, például nagy rendezvények fölött repülve, és versenyzési célokra, például versenyeken és más hőlégballon-rendezvényeken való részvételre.
Legutóbbi hőlégballonos marketing akciójuk során egy általuk gyártott bmx pályát emeltek fel több mint kétezer láb magasra egy hőlégballon segítségével. Amint elérték a kívánt magasságot, Kriss Kyle, profi extrém bmx-es sportoló szemet gyönyörködtető mozdulatokat hajtott végre a pályán. Ami viszont az igazán különleges, az az, hogy a pályát abból a karbonszálas anyagból készítették el, amit a Forma-1-es autóikon fognak használni. Ezzel mutatták meg, hogy az újonnan fejlesztett anyag mennyire strapabíró, és könnyű. Az esetről készültek videóanyagok is, melyet a RedBull minden közösségi média oldalára feltöltötték. Ezek közül a TikTok-on szerezték a legnagyobb elérést, 3 videón összességében 4,3 millió megtekintéssel.
Mi csak azt tudjuk mondani az ilyen ötletekre, hogy: Bravo ????